Klantenservice
1 PRODUCTEN
1.1 Waneer een aftersun en wanneer een bodylotion?

Eigenlijk kan je deze twee heel goed combineren. Een bodylotion is ontwikkeld voor de dagelijkse verzoring van jouw huid na het zonnen én wanneer deze extra gevoed moet worden. Een aftersun gebruik je na het zonnen. Deze heeft extra vitamines en mineralen die je na het zonnen goed kunt gebruiken. 

1.2 Welke zonnebankcreme is het meest geschikt voor mijn huidtype?

Hierbij moet je jezelf de vraag stellen welk doel je wilt behalen. Een product met veel bronzers is niet alleen voor mensen met een hoger huidtype, deze producten bruinen simpelweg beter.

1.3 Bronzers, die was je toch gewoon weer af?

Fout! Slechte bronzers was je af. Goede bronzers werken op de diepere huidlagen en zorgen voor een betere bruining. Dus geen bruin zonder zon. 123zonshop.nl verkoopt alleen de beste bronzers.

1.4 Mag ik bronzers net zo vaak gebruiken als ik wil?

Ja. Houdt er rekening mee dat té veel zonlicht niet goed is. Net als met alles waar 'te' vóór staat eigenlijk. Laat je goed adviseren over de zonnebank en ga niet vaker dan 40x per jaar in de zon. Zonnestudio's aangesloten bij SVZ worden gecontroleerd op het advies en het toezicht. Voor meer informatie zie: www.svzinfo.nl

1.5 Waarom geen zonnebankcreme van de drogist?

De producten bij de drogist zijn vaak voordelig. Dit is niet zonder reden. Deze producten zijn gemaakt van goedkope ingredienten die minder resultaat geven en minder goed verzorgen. Ze kunnen de huid zelfs afsluiten. Dat wil je toch niet?

2 BESTELLEN
2.1 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Als de order is verwerkt echter niet meer omdat deze dan reeds is verpakt en verzonden door PostNL. Neemt u in dat geval contact op via ons email adres: info@123zonshop.nl.

2.2 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als het pakket al verzonden is dan kunt u de bestelling niet meer annuleren. Bij ontvangst zou u het pakket moeten retourneren. Volg hierbij de instructies op pagina Verend en Retour (onderaan onze homepage).

2.3 Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

Dat kan zeker. Als uw bestelling is betaald en verzonden kunt u via de www.PostNL.nl gemakkelijk uw pakket volgen. Uw ontvang een track & trace code via de mail.

2.4 Wat is de huidige status van mijn bestelling?

U ontvangt van ons eerst een betalingsbevestiging per email, daarna ontvangt u een bevestiging van het afhandelen van de bestelling en vervolgens ontvangt u de track en trace code. Die kunt u vervolgens op de PostNL website invoeren om zo de status van uw bestelling te bekijken.

2.5 Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?

Als uw order niet klopt dan verwijzen we u door naar de pagina Verend en Retour (onderaan onze homepage).

2.6 Mijn bestelling is onjuist, incompleet of beschadigd. Wat nu?

Neem eerst contact op met onze klantenservice zodat er een passende oplossing gemaakt kan.

3 BETALEN
3.1 Kan ik met mijn cadeaubon betalen?

Nee. 123zonshop.nl heeft geen cadeaubonnen.

3.2 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In de webshop kunt u gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:

- iDeal
- Mastercard
- VISA
- PayPal
- Bankoverschrijving
- BanContact (uitsluitend voor Belgische klanten)

4 BEZORGEN
4.1 Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Onze bestellingen worden alleen door PostNL bezorgd. PostNL zorgt voor een snelle en veilige levering door heel Nederland en België.

4.2 Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

123zonshop rekent standaard € 4,95 verzendkosten voor alle pakketten. Voor brievenbuspakketten rekenen wij € 2,95 verzendkosten. De verzendkosten voor België bedragen € 9,95.

Bij bestellingen boven € 34,95 rekenen wij geen verzendkosten.

4.3 Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

De levertijd bedraagt 1 werkdagen. Als uw product op het moment van bestellen niet op voorraad is, geen zorgen, wij bestellen elke dag weer producten bij welke de daarop volgende werkdag bij ons worden afgeleverd. Als uw product langere tijd niet op voorraad is dan wordt u daar direct per mail over geïnformeerd.

4.4 Bezorgen jullie ook in de avond?

Nee. Deze optie is (nog) niet mogelijk in de webshop van 123zonshop.nl

4.5 Kan ik ook zelf bepalen wanneer mijn pakket bezorgd kan worden?

Nee. Deze optie is (nog) niet mogelijk in de webshop van 123zonshop.nl.

4.6 Wat gebeurt er met mijn order wanneer ik niet thuis ben?

Bij geen gehoor wordt het pakket bij de buren bezorgt. Als het pakket niet bij u bezorgt kan worden of bij de buren dan bezorgt PostNL de volgende werkdag opnieuw tussen 8:30 - 21:30 (op zaterdag tussen 8:30 en 18:00) Is er bij de tweede bezorgpoging opnieuw niemand thuis en kan er opnieuw niet bij de buren bezorgt worden dan heeft u 3 weken de tijd om uw pakket bij de dichtstbijzijnde PostNL postkantoor bij u in de regio/woonplaats af te halen. Is de tweede bezorgpoging op een vrijdag geweest dan kunt u uw pakket vanaf dinsdag 13:00 ophalen.

4.7 Bezorgen jullie ook in het weekend?

PostNL bezorgt ook op zaterdag zonder extra toeslag.

5 RUILEN EN RETOURNEREN
5.1 Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Zie onze Verzend en retour pagina (onder aan de homepage pagina). Op deze pagina kunt u terug vinden hoe deze procedure gemakkelijk verwerkt wordt.

5.2 Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Bij binnenkomst van het pakket beoordelen wij of alles compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is. Als dat het geval is dan kunnen we samen beslissen wat u wilt. Een nieuwe bestelling of een terugstoring van het aankoopbedrag. Zie ook onze algemene voorwaarden.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »